Precamp och träningsläger

Precampet blev som väntat, när man är i Fjugesta, blodigt. Sandra spräckte pannan efter ett, av mig, avancerat MMA-move och vi blev sittandes på akuten. Full som jag var somnade jag rätt fort och vaknade av att allt var klart, klockan 0600 på söndagmorgonen. Fint som snus. Inatt bär det av mot Portugal och Monte gordo och en veckas träning och solsken. Jag ska träna tills jag blir lika vass som Simo Häyhä eller liknande http://www.cracked.com/article_17019_5-real-life-soldiers-who-make-rambo-look-like-pussy.html  hehe Rambo är ju en tönt i jämförelse med de där krigarna!
Hoppas inte värmen håller i sig i Sverige motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0